کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1402-12-14

روش های ارسال ابزارآلات بازارچی

شرکت ملی پست

بدون شک، هر زمان که صحبت از روش‌های ارسال کالا در میان باشد، پست اولین نامی است که به ذهن همه خطور می‌کند اما متاسفانه فعلا تا اطلاع ثانوی ارسال کالا با شرکت ملی پست

مقدور نمی باشد.

 

شرکت تیپاکس

براي ارسال به شيوه تيپاکس با توجه به وزن محصول هزينه بسته سفارشي از مبلغ 70 هزار تومان شروع مي شود و با افزايش وزن و حجم بسته مبلغي به آن اضافه مي گردد. می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت این شرکت و اپلیکیشن مای تیپاکس هم به ثبت برسانید. در نهایت، مأموری در محل حاضر می‌شود، محصول را بسته‌بندی می‌کند، تحویل می‌گیرد و به دست گیرنده می‌رساند.

زمان ارسال بسته با تیپاکس به فاصلۀ بین مبدأ و مقصد بستگی دارد؛ اما اصولاً بین 1 تا 4 روز کاری متغیر خواهد بود. هرچند در طول این فرایند، وضعیت بار به‌طور پیوسته از طریق پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع‌ داده می‌شود.

توجه : روش ارسال سفارشات با حجم کم و سبک به شهرستان فقط از طریق تیپاکس می باشد.

براي ارسال به شيوه تيپاکس با توجه به وزن محصول هزينه بسته سفارشي از مبلغ 70 هزار تومان شروع مي شود و با افزايش وزن و حجم بسته مبلغي به آن اضافه مي گردد.

اين روش براي سفارشات با حجم و وزن پايين مناسب تر است. ( به طور مثال : براي وزن و حجم محصولي مانند دريل شارژي ) تعرفه هزينه تيپاکس در سايت تيپاکس قابل مشاهده است

– جهت پيگيري سفارشات ارسالی با تيپاکس به سايت https://tipaxco.com مراجعه فرماييد 

جهت اطلاع از شعب شهرستان تیپاکس اینجا کلیک کنید.

 
ارسال با پیک

برای تهرانی های عزیز ارسال باپیک موتوری، اسنپ، اسنپ باکس فراهم است.

 

ارسال با باربری

در ارسال به شيوه باربری ، هزينه هر بسته ارسالي تا دورترين نقاط کشور مبلغ تقريبی 100 هزار تومان بابت هر کارتن سايز متوسط می باشد. اين مبلغ اندک در هنگام تحويل کالا از مشتری اخذ می گردد.

اين روش براي سفارشات با وزن و حجم زياد مناسب ترين راه ارسال است . زمان رسيدن کالا به مقصد با باربري بين 1 تا 3 روز کاري مي باشد.

 

ارسال با اتوبوس

براي ارسال از شيوه اتوبوس دو هزينه برای  مشتری محاسبه می گردد؛ اول هزينه ارسال بسته از فروشگاه تا ترمينال مربوطه در تهران به مبلغ 100 هزار تومان که اين هزينه قبل از ارسال به مبلغ سفارش افزوده می شود. هزينه دوم مربوط به ترمينال اتوبوسرانی می باشد که با توجه به حجم بسته سفارش از تهران تا مقصد مشتری محاسبه و هنگام تحويل کالا در دفتر اتوبوسرانی اخذ می گردد.

 

لطفا دقت بفرماييد  :

– فروشگاه ابزار بازرارچی متعهد به ارسال سفارش با شيوه ارسال انتخابی شما در زمان تعيين شده مي باشد ، زمان و محل تحويل کالا مربوط به موسسه حمل و نقل شهر شما می باشد.

– ارسال سفارشات از فروشگاه تا باربری تهران و تيپاکس تهران رايگان است و مابقی مبلغ ارسال باربری و تيپاکس تا مقصد هنگام تحويل محصول به عهده مشتری مي باشد.

– ارسال سفارشات از فروشگاه به ترمينال اتوبوسرانی متحمل پرداخت مبلغ مازاد ( مبلغ 100,000 تومان ) بر قيمت محصول است و هنگام تحویل مبلغی هم با توجه به وزن مرسوله خود به دفتر اتوبوسرانی ترمينال پرداخت می کنيد.

توجه : در زمان ثبت سفارش نام خریدار را به نام اشخاص حقیقی ثبت بفرمایید، صدور فاکتور به نام اشخاص حقوقی ( شرکت ، اداره ، سازمان و… ) امکان پذیر نمی باشد.

نظرات کاربران

فعالیت آنلاین خود را از سال 1399 در زمینه ابزارآلات شروع نموده است . این مجموعه کالا های خود را بدون واسطه و  همچنین ضمانت اصالت و سلامت کالا را به تمام مشتریان ارائه می دهد. هدف اصلی ما  در تمام این مدت تا به امروز این بوده است که شما عزیزان را برای خریدی بهتر به درستی راهنمایی کنیم…

کلیه حقوق متعلق به فروشگاه ابزارآلات بازارچی می باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه